Kontakt Minifus
Har du spørgsmål, eller mangler du hjælp? Vi står klar til at hjælpe dig med alt fra produktvalg til praktiske spørgsmål.
E-mail: Skriv til os på info@minifus.dk – vi besvarer alle henvendelser inden for 1-2 hverdage.
Foretrækker du at skrive direkte fra siden? Brug kontaktformularen nederst, så vi hurtigt kan komme i gang med at hjælpe dig. Inden du sender din besked, kan du tjekke, om svaret allerede findes i vores ofte stillede spørgsmål nedenfor.
Ofte stillede spørgsmål
Skal mit barn have sokker på, når de bruger jeres begyndersko?
Vores begyndersko er bløde og behagelige, både med og uden strømper. Derfor er det tit op til de mindstes egne præferencer, hvorvidt de ønsker at have sokker på indenunder eller ej. Vi vil dog anbefale at tilkøbe vores økologiske bomuldsstrømper for optimal komfort.
Er der god støtte i sko fra Minifus?
Med dens fleksible bund af TPE silikonegummi har begynderskoen en meget stærk base, som støtter de mindste med at holde balancen.
Er jeres sko vandtætte?
Nej, vores sko er ikke vandtætte. Bunden er af silicone og over-sokken af bomuld.
Kan skoene tåle en tur i vaskemaskinen?
Ja, de kan komme i vaskemaskinen ved 30 grader. Vi anbefaler at de lufttørrer.
Kan jeg betale med Mobilepay?
Ja, du kan betale med Mobilepay, Apple Pay og betalingskort.
Hvorfor skal mit barn gå med begyndersko fra Minifus?
Minifusser er bløde og behagelige, så de nemt kan påføres som en sok, mens den fleksible silikone bund skaber en stærk base og gør dem skridsikre. Dette gør dem ideelle til sikker leg, mens barnet lærer at bevæge sig.
Passer jeres begyndersko alle fodtyper?
Ja. Vores sko er designet til at imødekomme den voksende fodstørrelse hos børn. Den lette og fleksible sål på vores sko, kombineret med de bløde og elastiske materialer, gør at skoen kan tilpasse sig alle fodtyper. Hvis dit barn har fået en forkert størrelse, så kontakt os endelig!
Jeg har afgivet en ordre, men vil gerne ændre den. Hvad gør jeg?
Kontakt os på Info@Minifus.dk. Så løser vi det.
Jeg skal returnere en ordre. Hvad gør jeg?
Returneringer
Alle ordrer er underlagt vores standard returpolitik på 14 dage. Returperioden løber fra den dag, du modtog din ordre.
Vi accepterer kun din returnering, hvis følgende betingelser er opfyldt:
De returnerede varer fremstår som nye og har ikke taget skade
14-dages returperioden er ikke udløbet
De returnerede varer er korrekt emballeret
En returnering skal oprettes via vores returportal Minifus Returportal inden de 14 dage er udløbet.
Ombytning
Vi tilbyder GRATIS OMBYTNING, hvis du har købt en forkert størrelse eller blot ønsker at ombytte til noget andet. Ved ombytning er returperioden 30 dage.
Din ombytning vil blive klargjort og afsendt, så snart du indleverer returpakken i pakkeshoppen. Du modtager en bekræftelsesmail, så snart din ombytning er blevet pakket og videresendt med den valgte leveringspartner.
Du kan oprette din ombytning via vores returportal lige her
Hvordan returnerer jeg min ordre?
Opret din returnering via vores returportal: Minifus Returportal
Indpak den eller de pågældende varer i emballagen, de blev leveret i
Print dit modtagne returlabel
Sæt den returlabel, du har modtaget, på din returpakke
Pakken skal nu indleveres i din valgte pakkeshop
Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Info@minifus.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.
For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.
Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag hos e-mærket - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
Persondatapolitik
Du kan læse vores privatlivspolitik her.
Ofte stillede spørgsmål
Hvordan returnerer jeg en ordre, jeg tidligere har ombyttet?
Ved returnering af en ordre, du tidligere har haft ombyttet, skal du benytte det samme ordrenummer.
Hvornår modtager jeg min ombytning?
Din ombytning vil blive klargjort og afsendt, så snart du indleverer returpakken i pakkeshoppen. Du modtager en bekræftelsesmail, så snart din ombytning er blevet pakket og videresendt med den valgte leveringspartner.
Hvornår modtager jeg min refundering?
Der kan gå op til 14 dage, fra en returpakke ankommer til os, til den bliver behandlet. Bemærk, der kan være forlængede behandlingstider i forbindelse med helligdage.
Hvis en ombytning/returnering ikke bliver behandlet inden for 14 dage efter ankomsten til vores adresse, skal dette meddeles til os på info@minifus.dk *Hvis kundeservice ikke kontaktes i rette tid, henviser vi til vores efterfølgende retningslinjer i vores handelsbetingelser.
Kan jeg fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen?
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.ordrenummer